این روزها!!!
اگر عشق و معرفت را در خود تقویت کنیم،امام را در همه چیزمی بینیم
یا مهدی ادرکنی یا مهدی ادرکنی یا مهدی ادرکنی
این روزها!!!
نویسنده sokoot در شنبه 23 اسفند 1393 |

 

 

این روزها ...

 

تا دلم غافل ز آقا می شود


پای من سوی گنه وا می شود


تا مرا نفسم به ذلت می کشد


مهدی زهرا خجالت می کشد


کار من تنها دل آزردن شده


کار مولا خون دل خوردن شده


روز و شب گویم به خود با واهمه


من چه کردم با عزیز فاطمه


اللهم عجل لولیک الفرج






نظرات شما عزیزان:

خادم الشهدا
ساعت17:01---26 اسفند 1393
سلام خسته نباشی خدا کنه ماهم جزء یاران آقا باشیم.
پاسخ:ان شالله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir